12 January 2010

HERE I COME!

Malam! Weee~ Sekadar sedikit update di sini. Pagi esok saya akan bertolak keluar dari negeri sembilan. Destinasi pertama mungkin ialah negeri terengganu. Selepas tu baru la pergi negeri kelantan. Pergi dua kereta. Pertama kali menjejakkan kaki ke negeri2 sana. Selalu pergi negeri2 utara je. Ni sebelah timur plak. Doakan perjalanan saya selamat pergi dan kembali.

Harapan saya juga bila dah merantau dan kembara jauh2,dapat membuka mata saya dan memberikan seribu satu pengertian bagi saya. Yela. Bak kata org dulu2. Jauh perjalanan luas pengalaman. Alhamdulillah. Saya masih mampu menjalani hidup saya seperti biasa. Dan semoga kehidupan saya akan lebih baik untuk esok,lusa,tulat dan hari seterusnya. InsyaAllah. Dipenghujung kesabaran pasti ada kemanisan. I believe!

2 komen je kamu bagi?:

Unknown said...

Waaa ini jenis kuat merayau nie.

NOR AIN said...

=) ye. ain mmg suka jalan2 makan angin.