30 December 2009

TAG PULA?

Assalamualaikum. Meluangkan masa bersama anak anak buah di wet world hari ini cukup membuatkan saya gembira. Mandi manda. Walaupun kami pergi di waktu petang,masih ramai yang juga berkunjung ke sana dgn tujuan yang sama. Di waktu ini, saya baru saja bangun dari tidur. Hampir satu jam la juga. Melayari sebuah blog seseorang teman, membuatkan saya terkejut dan rasa terharu. Tapi itu belum cukup kuat sebagai sebab untuk saya kembali. Apa yang terjadi telah pun terjadi. Kenangan itu pasti akan menjadi sesuatu yang tidak boleh dilupakan. Okey cukup di sini. Tag dari Touyakaruma.


1. Adakah anda rasa hot?= Hot and spicy


2. Upload gambar anda yang suka

3. Cerita tentang gambar=Bear ini dibeli di Midvalley. Untuk seseorang yang masih digelar teman. Sangat harum baunya. Sayang nak bagi sebenarnya. Hehe. Dan diberi nama sama seperti seorang insan mengada iaitu ISKANDAR. Bila ditanya kenapa letak nama tu,dia kata dia mmg suka nama ISKANDAR.

4. Selain nama sendiri,apa panggilan yang orang guna untuk panggil kau?=Hampir sama je kot

5. Tag lagi 6 orang= 1. kak zahirah. 2. Eleza 3. Kyreil 4. Azira 5. Ima 6. Adyl

6. Siapakah gerangan no 1 pada anda? = classmate di Uitm

7. Kata sesuatu mengenai orang n0 5 = Ima dan saya orang negeri sembilan. Haha

8. No 3 ada apa hubungan dengan anda? = salah seorang teman yang banyak tahu rahsia saya.

9. Bagaimana pula dengan n0 4? = Azira seorang penuntut di UM

10. Pesanan kepada orang n0 6? = Jangan risau. Saya tetap akan jadi kawan.

11. Kelebihan pada n0 2? = Banyak kot. Tapi paling best, dia pandai main piano.

Okey dah. Pesanan kepada semua yang ditag. Kalau nak buat,dialukan. Tak buat pun takpe. Saya baikkan? hehehe.

11 komen je kamu bagi?:

azie said...

wah, terima kasih la kerana sudi tag aku, pelajar UM. haha.

ye ye akan aku buat. seronok gak dah lama tak buat tag. tapi tak pasti ah bila aku publish post. aku kan kuat mengdraft. haha.

NOR AIN said...

kehkeh. aku dah tak tahu nak tag sape. korg je la yg terlintas. takpe. bila2 pun takpe. hehe.

Unknown said...

Waaaa , bagus-bagus

ADY AIDIL said...

no 6......
wetworld ye...g terjun skali ngn hdset2...nasib baik x bwk l.top kan...kalau x....skali dgn l.top 2 la ye ain....heheheheehee.......

eleza737 said...

tak best nye kelebihan saye. hishh

eleza737 said...

cop! bear tu bukan beli mase prac dulu ke?

NOR AIN said...

touya; hehe. thanks.

NOR AIN said...

adyl;haish, tak kan la nak letak laptop lam poket.

NOR AIN said...

eleja; haha. ko mengada ye. okey la tu. bukan la. bear ni kan masa sem dua. masa prac tu aku beli tikus. tapi rasa syg. then pegi downtown cheras tu beli sotong. wana biru. ko wane kuning. bagi dia sotong tu je. ahaha.

eleza737 said...

hahaha secocok plak aku ngan die.
dedua ade sotong hahaha

NOR AIN said...

dia kata dah ilang masa kenduri. tak tahu la dah jumpa ke belum. biar la. huhu.