11 December 2009

SAYA AIN

Hahaha. Tergelak aku sendirian di dalam bilik ketika ber'chatting' sebentar bersama ila rakan sekelas ku di uitm. Macam mana dia boleh kaitkan aku dengan seseorang yang aku rapat sebagai kawan. Hahaha. Sampai sekarang aku tersenyum sendiri. Dan ketika menaip di blog ini.

Hye rakan rakan yang dikenali. Sekadar ingin memberitahu bahawa saya telah mendelete hampir kesemua account online saya. Itu termasuk fs,ms,hi5,dan juga tagged. Hampir seminggu dah saya delete. Semalam pula saya deactivate my facebook. Nak delete rasa berat hati sebab hampir semua rakan2 ketika disekolah dan uni ada di facebook. So hari ni saya reactivate semula. Hehe. Sekarang hanya tinggal facebook dan juga blog ini.

Dari dulu takde la berapa berminat dengan benda2 ni. Tapi bila dah dapat modem dan juga broadband,masa tu la excited nak register semua account tu. Dah nak hampir setahun saya guna broadband ni. Dan kini saya rasa saya dah ta perlukan account tu semua. Cukupla sekadar facebook dan blog. So sesiapa bole la contact me through my facebook,blog,ym and my phone number. Kot ada la kan? Hehe. And lagi satu saya dah tukar saya punya url. Jadi http://sayaain.blogspot.com

p/s : To adyl,if you read this. Dont worry. i'm okay. Hahaha. Tergelak baca msg adyl. Nanti dah ada kredit,ain contact balik yer. Take care!

17 komen je kamu bagi?:

Unknown said...

Fuhhhh ko wat aku terkejut jer .... tiba-tiba blog ko not found . Aku baru rasa best lepak kat sini .. tiba-tiba blog dah hilang .

Aku apa lagi cari balik komen ko sebelum nie cari user profile punya link . Baru jumpa ....

NOR AIN said...

hehe. yeke best. ada apa je la kat blog ni. huhu. thanks la ek. actually tgh edit blog kat lagi satu url. tp byk lagi yg tak lengkap. sebab tak tahu cemana nk masukkan code. hihihi.

Unknown said...

blog yang lagi satu still ada problem ke ?

NOR AIN said...

hermm. nak kata prob tak la sgt. cuma tak reti nak letak ruangan komen je. yg lain perfect kot. hihihi.

atin said...

aku pun nk wat blog.....tp x taw nk isi pe je dlm blog tu nant hahaha....

NOR AIN said...

heheh. isi je la pape. koleksi awek awek ke kan? haha.

Unknown said...

nanti saya tengok ...

koleksi awek-awek ? WOW ! confirm saya akan masuk tiap-tiap hari.

NOR AIN said...

hehehe. dah tgk ke? komen dah ada. skang nak letak ruang follower and older post link. hermm. tahu tak cemana?

koleksi awek awek tu suggest kat atin tu. huhu. buat la atin blog.

atin said...

hahaha......wokey nant ku fikir kn...huhuhu....

NOR AIN said...

haha.. alrite atin. sebarang pertanyaan boleh tanya kat aku. hihi.

ADY AIDIL said...

u ok ain...hahahahahaa....=)
nape plak tergelak baca adyl punya msg...=)
ada sesuatu yg melucukan ke...heee
apa2 pun...yg penting ain happy...selalu...=)
tq 4 forgive me....^_*

NOR AIN said...

ni msg yg dulu tu. igt kan. hehe. its ok. =)

ADY AIDIL said...

ingat....slalu....~
x majok dah kan...heheheee=)

NOR AIN said...

tak la.

ADY AIDIL said...

ho.ho.dah...
im safe now..hehhehee.....

NOR AIN said...

ye ye

ADY AIDIL said...

=)