28 December 2009

BARU!!!!

Wohoooo~ Lama sudah tak menaip di sini. Kalau masuk pun setakat jenguk kalau2 ada komen. Tapi jari tak tertaip la plak kat blog ini. Kesian dia alolo mucuk mucuk cayang. Hehe. Perasan tak? Tak? Tak??? Sampai hati tak perasan. Blog saya dah bertukar template. Muahaha. Sebelum ni try la nak edit sendiri. Tapi tak boleh view la plak kat mozilla. Tapi boleh view kat internet saja. Huhhh~ Hancur hatiku. So saya buat keputusan untuk cari je template lain. Setelah puas menyelak nyelak,dan inilah hasilnya! Cute tak? Cute kannn? Macam saya kan? Hehe.

Hermm. Tapi ada satu yg sama. Tetap warna hijau. Actually hijau bukan lah warna favourite saya. Tapi terminat plak. Hehe. Sebelum ni saya try tukar url blog saya juga. Tapi sekarang saya tukar balik url kepada yang asal. Kekonpiusan melanda pada saya kebelakangan ni. Mintak maap ye kawan-kawan.

Okeylah. Kekurangan idea la plak sekarang ni. Izinkan saya melabuhkan tirai cerita di sini. Kita berjumpa lagi di lain waktu. Assalamualaikum. Smile. =)

10 komen je kamu bagi?:

Unknown said...

Waaaaa template baru .. tulaaa lama betul tak update .

NOR AIN said...

hehehe. tu la pasal. keadaan yang membuatkannya begitu.

eleza737 said...

hahahaha tamakk komen betul yeee awak ain ni..

NOR AIN said...

hahahaa. saje je letak mcm tu wehh.

ADY AIDIL said...

nice template ni...mcm tuan dye gak...heeee....
apa2 pun...mmg cantik...& menarik...
colour ijau ni kan best jgk...tenang je...

NOR AIN said...

aidil; hehe. yeke cantik? thanks.

ADY AIDIL said...

yup...colour 2 mmg simple & relax...
sye suka...
x hijau terang,...sng cakap colur 2 mmg dpt memberikan ketenangan...mybe bg seseorang...
kan......

NOR AIN said...

yup. thanks adyl.

ADY AIDIL said...

u welcome cik ain....
puji lebih2 bukan boleh sgt...nanti lain jadinya budak ain ni,.hahhaaa

NOR AIN said...

=)