11 September 2009

TAG LAGI

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Agak lama tak update blog ni. Memang sy tak ada idea nak dimuatkan dalam blog ni. Tambahan plak dgn keadaan keadaan yg membuatkan jiwa sy tidak setenang air di perigi. Tapi sekocak air di kolam. Ah. Ape aku merepek nie. Hahaha. Ok. Ini merupakan tag dari sis iza. Sorry kerana lambat buat. Huhu.

Syarat syarat:

1) Copy gambar amal islam di atas. Copy satu post ni pun tak mengapa. Mudah dan menjimatkan masa. Harapnye begitu. Tapi kak,sy tak copy. Saya tulis satu satu balik semua nie. Tak ke suke merumitkan kerja sy nie? Hehe.

2) Kemudian pilih 10 org sahabat anda dan wajibkan mereka melakukan perkara yang sama. Ingat. 10 org tahu? Lebih2? Lagi bagus. Kalau nak bagi semua? Amat digalakkan. Okay kak. Saya dgn ini mengumumkan semua yg menjadi follower telah dipilih. Hehehe.

3) Gambar ini hak ciptaan tak terpelihara jadi sebar sebarkanlah ye. Itu la yg sy tgh buat kak.

4) Perkara yg wajib anda lakukan? Senang jer. Lakukan apa yg ditulis dekat gambar diatas. Kalau tidak nampak? zoom laaa... InsyaAllah kak. selagi diri masih mendapat hidayah Allah. Saya akan buat amalan itu.

4 komen je kamu bagi?:

iLhAm_bEcKs said...

huiii..ngee
sombong!!
wweekkk!!;p hehe
wkil kan sy utk tag ini..hehe
xsmpat nk wat
ohoiii

NOR AIN said...

erk. sombong? hahaha. jarang masuk blog jer la. eleh. tak sempat. ke malas nak buat. hehe.

iLhAm_bEcKs said...

btol laaa..
xsmpat..
sbb sok da blik umah da
cutik!!
yeash!!!
;p
wweeekkkk

NOR AIN said...

eleh bohong bohong. leh buat len kali kan? alasan jer tu. huhu. g la balik. tolong pasang langsir ke ape ke.