01 September 2009

AKU

Aku,
aku telah mengenali diri tidak sesempurna,
bukan niatku menuduh kau begitu juga,
yang nyata tiada siapa yang sempurna.
Aku,
aku mengerti diriku hanyalah insan biasa,
insan yang lemah pada segalanya,
pantas juga lidah ku terlanjur meluah kata.
Aku,
aku panjatkan kesyukuran tidak terhingga,
mengenalimu diibaratkan bertemu permata,
kau bawa ku kembali ceria ke alam nyata.
Aku,
aku tidak bisa meminta minta,
hanya ucapan maaf mampu ku pinta,
niat ku ikhlas dan itu yang nyata.
Luahan hati,
Nor Ain Manap
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semalaman mataku tidak bisa terlelap. Hanya kerana aku telah terlanjur kata pada seseorg. Sesungguhnya diri ini begitu menyesal. Tidak perlu dinyatakan di sini,siapakah gerangannya. Cukuplah sekadar kamu pembaca mengerti bahawa tiada siapa yg sempurna. Saya juga. Kamu juga. Mereka juga. Dan di sini,jika kamu membaca tentang ini,seribu kali maaf ku pinta.

8 komen je kamu bagi?:

Kreil said...

boleeeh laaa...
xklakarpon..comel sprt tuan nye pe tah lg tak der..kihkihhkkihh

iLhAm_bEcKs said...

waaahhh!!
ni siyez nih..
aiyoOok xtauu..
xtau..
haaa...
ngeee..
slamat buke pose jgeeeee

NOR AIN said...

haha. so menarik la.

NOR AIN said...

hehehe. mmg siyes pun. bisa terlanjur kata.

iLhAm_bEcKs said...

sO cne ngn org 2??
da ok da??

NOR AIN said...

hehe. alhamdulillah. dah ok dah. dia je berat sgt la tuh tgn nak komen sini. jaga la dia. huh! isap botol susu betol la. hahaha.

ADY AIDIL said...

ok la...menarik d dengar....tp ngn saper la 2 erk....hehhee................

NOR AIN said...

menarik? thanks. hehe. dgn sape? of course la bukan awk. someone.