17 February 2010

RUMAH SEWA SG BULOH??

Assalamualaikum. Semoga semua dalam keadaan sihat sejahtera. Agak lama blog milik saya ini tidak dibuka. Apatah lagi untuk menulis didalamnya. Bukan menyepikan diri. Cuma disebabkan kelapangan masa yang agak terhad ketika ini. Jika bukan dirumah, pasti saya ke luar mencari rumah sewa di sekitar sg buloh. Tapi nasib belum menyebelahi saya. Hanya mampu mencari sehingga termampu.

Kita sebagai manusia biasa selalu meragukan akan keputusan yang dibuat. 'Hermm,betul ke tak apa yang aku buat ni?', 'Macam mana kalau tersilap langkah?', 'Apa pula pandangan orang nanti?'. Itu semua bermain main dikotak fikiran saya. Tapi akhirnya saya yakin dengan kata kata yang lahir dari mulut seorang ulama iaitu Ustaz Azhar Idrus. Beliau berkata 'meragukan sesuatu yang datangnya dari Allah, sama seperti ragu dengan Allah swt'. Dan saya percaya setiap tindakan yang diambil ada kemanisan dan kepahitannya. Hanya mampu merancang dan Tuhan yang menentukan. Semoga segalanya dipermudahkan. Amin Yarabbal Alamin.

Dikesempatan ini ingin saya meminta jasa baik jika ada sesiapa yang mengetahui rumah untuk disewa disekitar Sg buloh. Inform pada saya secepat yang mungkin. Sila tinggalkan message di sini dan saya akan menghubungi kamu semula. Sehingga bertemu lagi dilain waktu.

4 komen je kamu bagi?:

isha said...

klau dekat dgn sg buloh nak
mcm kmpg ke
klau nak, nnt akak tinggalkan link kt chatbox sha.
sng sha nak bg tau mne rumah sewa yg dekat sini.

touyakaruma said...

nak tinggal sorang ke ? Touya ada member perempuan yang baru jer sewa bilik . Rasanya dia takder geng .

crosz said...

idop kat tempat org...pandai bawak diri ye kawan...dah dpt gaji..banjew aku..nk kepci....huhuhu.

iLhAm_bEcKs said...

wah!! ske sme tzkirah i2..
'meragukan sesuatu yang datangnya dari Allah, sama seperti ragu dengan Allah swt'
thnx..
syuke3x