06 December 2009

ROTI CANAI DAN ROJAK!

'Ainnnn! Ainnnn! Bangun bangun. Ni ada roti canai dengan rojak ni. Nanti sejuk dah tak sodap.'
Terpekik ayah di tepi pintu bilik ku. Haha. Sebenarnya dari dua tiga hari lepas cakap la kat dorang tu 'terasa nak makan roti canai la'. pastu disambung 'hermm terasa nak makan rojak la'. Dan hari ni termakbul juga hasrat aku tu. Pagi2 lagi ayah dah keluar pergi beli roti canai and rojak. Waaaa,puas tak terkata. Huhu. Alhamdulillah. Bangun pagi ku pada hari ini tidak seperti semalam. Sakit kepala bila bangun. Mungkin sebab tidur terlalu lewat. Keadaan yang memaksa.

Alone~ And now i'm alone at home. Seperti yang dijangkakan bila musim cuti dah tiba,time nie la ramai yang buat kenduri. Kenduri kahwin la,kenduri cukur jambul la,kenduri doa selamat la,mcm2 la lagi. Dan ikut mood la plak,kalau terasa nak ikut,ikut la mereka. Kalau tak,saya prefer duduk kat rumah je. So tugas2 rumah pun diserahkan pada siapa lagi kan. Haha.

Selesai mengemas rumah, saya duduk menaip di sini. Terkenang saya pada malam tadi. Sebelum ni tak pernah pun ber'webcam' dengan siapa2. Entah kenapa,terdetik di hati saya untuk melakukannya untuk pertama kali. And hasilnya,sempat la saya berwebcam bersama tiga orang di YM. Seronok mmg seronok. Dan syukur kepada Allah swt, walaupun hati ku agak kosong ketika itu,aku masih mampu tersenyum mesra kepada mereka. Alhamdulillah. Semoga ku diberikan kesempatan ini lagi.

8 komen je kamu bagi?:

Unknown said...

Webcam ? WOW !!!!!

Klu aku tau sejak tiga tahun lepas aku dah addko untuk YM .

NOR AIN said...

hahaha. yup. webcam for the first time. semalam pun berwebcam bersama rakan rakan. hehehe.

atin said...

ko x web cam ngan aku pong.....huhuhu....cedey.........

NOR AIN said...

nak kena la tuuuu. yg ko ckp aku comel tu apa? kahkahkah.

atin said...

hahaha....aku ada ckp ko comel erk?? terlepas ckp la tu....x bermaksud pon...hahahaha....

NOR AIN said...

hahaha. busuk punya atin. takpe takpe. aku faham ko segan. hihihi.

ADY AIDIL said...

wah...webcam...x ajak pun....~
heheeee=)

NOR AIN said...

haha. next time.