29 October 2009

--------SERPIHAN MEMORI--------

Assalamualaikum kepada para pembaca sekalian. Semoga sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. InsyaAllah. Urmm, yang nyatanya saya tidak pasti apa yang jari saya mampu taip dibawah tajuk yang sedemikian rupa. Serpihan memori. Pelbagai detik memori yang menerpa diri saya pada waktu ini. Terima kasih atas segalanya. Walaupun hanya tinggal serpihan memori, saya menghargai setiap detik waktu yang dihabiskan bersama kamu. Pahit dan manis menjadi rencah dalam setiap perhubungan. Dan bersyukurlah kita kepada Allah kerana masih memberikan kita kesempatan untuk merasai semua itu.

Cukup setakat itu saja. Kali ini izinkan saya meletakkan beberapa gambar yang berjaya diabadikan. Gambar gambar berpakaian jubah konvo sehari sebelum hari konvo saya. Masa ni la kena gunakan jubah tu dgn sebaiknya kan? Hehehe.

Buat perhatian semua, gambar-gambar diatas diambil secara rawak dan tiada kena mengena dengan lain. Harap maklum. =)

2 komen je kamu bagi?:

ADY AIDIL said...

terutama skali...sye ingin mengucapkan tahniah la buat ain kerana dah berjaya dlm bidang yg diceburi,,,
semoga Allah memberi rahmat kepada ain dlm kehidupan seharian...
commey la ain bila berbaju kurung...sgt2 sopan dri pandangan mata...kena plak dgn jubahnya 2...bertambah seri lg anak gadis N9 ni ye....sye suka pic ni....

NOR AIN said...

terima kasih. masih banyak perlu ditempuh. tp bersyukur keran satu bahagian telah ditamatkan. =)